torsdag 16 oktober 2008

Utveckling




Det har blivit lite galna idéer om en utveckling av sidan som jag vill förklara på detta sätt.

Mina skriverier ska bli mera regelbundna och allt kommer att registreras under fem fasta favoriter. Dessa kommer att namnges med två ord på samma bokstav.

  • Enkel Ekologi - En spalt där jag ska ge dig tips om enkla knep för att göra din varrdag mera miljövänlig. Du ska hela tiden få en idé samt vad den ger för effekt och hur du enklet genomför den.

  • Fotbollens Framspel - Mitt engagemang kring fotbollen ska jag försöka presentera under den här rubriken. Det kommer att handla mycket om spanska liga och min favorit Real Madrid. Självklart kommer jag även skildra vad jag finner för godbitar på annat håll. Jag tänker speciellt då på AIK och hoppas de klarar av att vända trenden.

  • Mysig Musik - Varje tisdag kommer du att finna några "klokgalna" ord om en artist och hans framträdanden. Mysig mysik som fascinerar mig speciellt. Självklart kommer det att finnas en länk till ett av de spännande vidiorna.

  • Valenciansk Vardag - Under den här etiketten kommer du att finna alla mina intryck ifrån livet i Spanien. Allt ifrån den lilla besöket hos kvarterets slaktare eller samtalen med grannar på gatan till de fantastiska religiösa processionerna.
  • Allt annat - Det finns ju hela tiden saker som jag måste skriva om, som inte går att "adressera" till någon etikett. De kommer att finnas under den här rubriken.

Min förhoppning är att jag ska göra sidan mera intressant och kanske även lite mera läsvärd såhär. Hur det egentligen blir får framtiden visa.

Nu vet i alla fall mina läsare att jag vill någonting, så då får jag väl se till att få det gjort.

Inga kommentarer: